2022-23 Digital Marketing in Secondary Schools - DIMAS - 1999-2002 Let Us Sail Together Γενικά Νέα Εκδρομές - Επισκέψεις

Το πρόγραμμα DIMAS ταξιδεύει στο Αβέιρο της Πορτογαλίας

Το Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου του Πανεπιστημίου Κρήτης, συνεχίζει την ενεργή παρουσία του στον ευρωπαϊκό χάρτη των προγραμμάτων Erasmus+. Πλήθος μαθητών και καθηγητών του Σχολείου έχουν ωφεληθεί μέχρι τώρα από τη συμμετοχή τους σε αυτά και έχουν αποκτήσει δεξιότητες χρήσιμες στην προσωπική τους ζωή, καθώς και αξέχαστες εμπειρίες που καλλιεργούν και διαμορφώνουν την προσωπικότητά τους.

Κάθε χρόνο, μαθητές και καθηγητές εφαρμόζουν στην πράξη τα 4Cs στην εκπαιδευτική διαδικασία (Creativity, Collaboration, Communication, Critical Thinking) τόσο εντός του πλαισίου υλοποίησης των ευρωπαϊκών συνεργασιών με τα σχολεία όσο και γενικότερα στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική.

Είναι σημαντικό, στην «ευρωπαϊκή» πορεία ενός σχολείου, τα προγράμματα αυτά να μην είναι στατικά, με ημερομηνία λήξεως αλλά να επιδιώκουν τη διατήρησή και τη συνέχιση των αποτελεσμάτων τους, μέσα από εκδηλώσεις διάχυσης.

Σύμφωνα λοιπόν με την παραπάνω φιλοσοφία, το πρόγραμμα DIMAS (DIgital MArketing at Secondary Schools) ταξίδεψε στο Αβέιρο της Πορτογαλίας, και συμμετείχε με εισήγηση και σχετικό πανό στην 5η συνάντηση/κινητικότητα εκπαιδευτικών και διδακτικών δραστηριοτήτων του προγράμματος LUST(Let Us Sail Together), που υλοποιήθηκε την εβδομάδα 10-3-2023 μέχρι και 16-3-2023. Καθηγητές και μαθητές από πέντε χώρες (Σουηδία, Τουρκία, Πορτογαλία, Ισλανδία και Κροατία) είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν σχετικά με τις καινοτόμες δράσεις του DIMAS.

Το DIMAS είχε σαν σκοπό την εκπόνηση ενός πλάνου ώστε μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να αποκτήσουν νέες επιχειρηματικές ικανότητες με την εισαγωγή δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ. Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Κύπρου, σχεδίασε ένα ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών, το οποίο υλοποιήθηκε πιλοτικά σε επιλεγμένα σχολεία (ένα από αυτά ήταν και το δικό μας), αξιολογήθηκε και έγινε διερεύνηση της δυνατότητας ενσωμάτωσή του στα εθνικά προγράμματα σπουδών των χωρών που συμμετείχαν.

Ο κ. Παπαδάκης, υπεύθυνος επικοινωνίας του DIMAS στο σχολείο μας, συνδυάζοντας τη θεματολογία των δύο προγραμμάτων (DIMAS και LUST) είχε τη δυνατότητα να παρουσιάσει τους βασικούς άξονες του προγράμματος σπουδών και να εξηγήσει την δυνατότητα αξιοποίησης των τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ στην κατεύθυνση της καλλιέργειας και ενίσχυσης συμπεριφορών με ευαισθησία και σεβασμό στο περιβάλλον γενικά και της διατήρησης και της προστασίας του φυσικού υδάτινου περιβάλλοντος μέσω ελεγχόμενης τουριστικής ανάπτυξης, ειδικότερα.